7 دلیل شگفت انگیز برای عضلات شما


آیا بدن شما آماده یک زندگی پر جنب و جوش است؟

آیا از فعالیت های خارج از منزل ، ماجراجویی ها لذت می برید ، با خانواده و دوستان خود تفریح ​​می کنید و می توانید به آسانی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید … با انرژی اضافی!

چه کسی آن را نمی خواهد! میدونم دارم!

داشتن ماهیچه های قوی هریک از این موارد را آسان تر کرده و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت کلی شما.

7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه های شما اهمیت دارند …

  1. ماهیچه به بدن شما در مدیریت قند خون کمک می کند. هنگام ورزش ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند خون است. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند.

    همچنین به بدن شما کمک می کند تا نحوه استفاده از انسولین را بهبود بخشد که می تواند به جلوگیری از مشکلات متابولیک و دیابت کمک کند.

  2. آنها شما را قوی نگه می دارند. ماهیچه ها به تمام فعالیت های شما دامن می زنند … از راه رفتن ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل!
    نکته این است که شما باید آنها را به طور منظم کار کنید تا آنها را قوی نگه دارید.

    آیا می دانید که از 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن میزان آن افزایش می یابد. بنابراین ، بیایید این ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.نه تنها زمانی که فعال هستید ، بلکه 24/7. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری را در یک روز می سوزاند ، در حالی که 10 پوند چربی تنها 20 کالری می سوزاند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان همه چیز برمی گردد.

  4. این برای روحیه و عزت نفس شما خوب است.وقتی ماهیچه های قوی و متعادلی دارید ، معمولاً حالت بدنی بهتری دارید. و وضعیت بهتر با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر مرتبط است!

  5. برای مفاصل و استخوان های شما مفید است.ورزش منظم که ماهیچه های اطراف مفاصل را تقویت می کند می تواند به حرکت بهتر آنها کمک کند و درد کمتری داشته باشد. می توانم آن را ضمانت و تایید کنیم!

    از آنجایی که من ماهیچه هایم را بسیار تمرین داده بودم ، درد زانو به آن اندازه که ممکن بود نبود (من آرتروز شدید دارم) و تعویض زانو سالها بعد اتفاق افتاد!

    تمرینات با وزنه می تواند به شما کمک کند استخوان های خود را بسازید و با بالا رفتن سن آنها را قوی نگه دارید.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما یک ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلب را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب به عروق ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.

  7. کیفیت زندگی خود را افزایش دهید.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید! برای اینکه بتوانید کارهایی را که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی وسوسه می شوم که از تمرین صرف نظر کنم (بله ، گاهی اوقات برای من نیز اتفاق می افتد!) ، من فقط به همه دلایلی که نمی خواهم فکر می کنم. و به نظر می رسد آنها همیشه از لحظه تنبل من عبور می کنند!

ترفند دیگر من این است که کفش و لباس بدنسازی خود را بپوشم و با اجازه شروع کنم که اگر احساس نمی کنم ادامه ندهم. خوب ، وقتی شروع می کنم ، همیشه به راه خود ادامه می دهم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای ورزش و / یا انگیزه خود برای حرکت به من اطلاع دهید.


اگر می خواهید با تمریناتی که از 5 تا 20 دقیقه طول می کشد ، نتایج کوتاه و کارآمدی به دست آورید ، (دیگر بهانه ای برای عدم تمرین وجود ندارد!) ، سپس راهنمای تمرین Time Crunch من را مطالعه کنید … برای همه سطوح آمادگی جسمانی عالی است.

همچنین شامل واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
کارشناس ارشد مشاور برای سلامت محیط کار
Gruppo FB پیری با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی ها برای زندگی با کیفیت و سرزندگی است. شما می توانید اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن مطالب سرگرم کننده!

دیدگاهتان را بنویسید