7 فایده اصلی زردچوبه + 2 مشکل احتمالی


7 مزیت اصلی تورمریک

** لطفاً برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، خلق و خو و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که دارای اختلال خفیف حافظه هستند ، در صورت مصرف کورکومین ، یک ماده فعال در زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و توجه مشاهده کردند. علاوه بر این ، آنها بهبود خلق را مشاهده کردند و اسکن PET آنها کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و وظایف احساسی) را نشان داد.

کورکومین همچنین در یک مطالعه بالینی با پروزاک (داروی ضد افسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شد. محققان با فهمیدن اینکه کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی در درمان افسردگی م effectiveثر باشد ، شگفت زده شدند. * لطفاً توجه داشته باشید: هیچ کس نباید بدون مشورت اولیه با پزشک داروهای تجویز شده خود را برای درمان طبیعی رها کند.

2. کاهش وزن

کورکومین موجود در زردچوبه مورد مطالعه قرار گرفته و مشخص شده است که مصرف توده بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

3. آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه بسیار م thanثرتر از دارونما است و گروه زردچوبه ناراحتی زانو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

4. مشکلات گوارشی


مطالعات نشان داده است افرادی که با سندرم روده تحریک پذیر دست و پنجه نرم می کنند ، پس از مصرف عصاره زردچوبه به مدت هشت هفته ، ناراحتی شکمی را کاهش می دهند.

5. کورکومین و سرطان

کورکومین ، پلی فنول استخراج شده از زردچوبه ، در دو دهه گذشته به عنوان یک آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد سرطان توجه زیادی را به خود جلب کرده است. مطالعات همچنین اثربخشی آن را در کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتودرمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران نشان می دهد.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو ، بولدر به این نتیجه رسیدند که مکمل کورکومین منجر به بهبود سلامت شریان ، جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو می شود!

7. سلامت سیستم ایمنی

محققان فواید کورکومین بر سیستم ایمنی بدن را نتیجه گرفتند. می تواند نشانگرهای پیش التهابی را پایین بیاورد و فعال سازی سلولهای T ، سلولهای B ، نوتروفیلها ، سلولهای کشنده طبیعی و سلولهای دندریتیک را تعدیل کند.

2 مشکل احتمالی

مشکل احتمالی شماره 1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف جذب می شود ، اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام مکمل زردچوبه ، بسیاری به کورکومین جدا شده روی می آورند که متأسفانه فاقد بسیاری از خواص درمانی زردچوبه است. در حقیقت ، مشخص شده است که زردچوبه در کل شکل غذایی خود بسیار قوی تر از کورکومین جدا شده است که حاوی نزدیک به 300 جزء مفید دیگر است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زردچوبه بدون کورکومین دارای خواص ضد التهابی نیز هست. بنابراین ، اگر می خواهید از قدرت کامل زردچوبه استفاده کنید ، به دنبال محصولی باشید که آن را به شکل کامل با پیپرین (فلفل سیاه) در خود جای داده است. پایه های تغذیه ای “Curcumin SAP” Health یک انتخاب خوب است. موجود در داروخانه من ، (در زیر).

محصولات را از طریق داروخانه مجازی Fullscript ما خریداری کنید.

با ما همراه باشید و 20 درصد در فروش سالانه روز کارگر صرفه جویی کنید … 🙂

منابع:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

آرتروز

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



دیدگاهتان را بنویسید