8 قدم برای برنامه ریزی ساده غذا برای سلامتی و کاهش وزن – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



کاهش وزن موفق و یک شیوه زندگی سالم برای کسانی است که آن را ساده نگه می دارند!

من همیشه عادت غذایی سالم یا عادات زندگی نداشتم. من مقداری پای آلبالو دوست داشتم و هرچه سریعتر غذا از جعبه یا بسته و داخل مایکروویو بیرون بیاید ، خوشحال تر می شدم. من علاقه و مهارت زیادی در پخت غذاهای مفصل نداشتم. مشکل این بود که من بیشتر و بیشتر هوس غذای ناخواسته و اضافه وزن می کردم. من شاهد افزایش وزن مادرم و ابتلا به دیابت نوع 2 بودم.

من آرزو داشتم (اما هرگز بریده نشدم) آن شلوار یوگای نازک و روشن که یک مادر کامل در رسانه های اجتماعی و تلویزیون می پوشد.

من برای تهیه کنندگان فست فود کاملاً جمعیتی بودم که محصولاتی را تولید کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را برآورده می کرد و می توانم آنها را بخورم ، گرم کنم و بخورم.

مشکل اینجاست که فست فود سلامتی مرا خراب می کرد. فست فود می تواند سلامت شما را خراب کند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند وزن را حفظ کرده و هورمون ها و علائم گرسنگی شما را مختل کنند. این غذاها باعث ایجاد التهاب می شوند و بیماریهای مزمن را که در سالهای سالمندی با آنها روبرو خواهید شد ، دعوت می کنند.

ممکن است فکر کنید که تغییر عادات در زندگی شما غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم: مغز شما قادر به تغییر است. بسیاری از مطالعات این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده اند.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و اجرای کلیه فعالیت های خود در مورد غذا به صورت خودکار و احتمالاً ماهرانه ، از تغییرات شما در جهت تغذیه سالم ، کاهش وزن و احساس بهتر حمایت می کند. می توانید یاد بگیرید که چگونه با تکرار ، این فرآیند را به یک مهارت تبدیل کنید.

اجازه دهید چند مرحله را به اشتراک بگذارم که با تکرار ، آماده سازی و مصرف غذاهای سالم را به عادات و مهارتهای جدید تبدیل می کند تا از رسیدن به اهداف سلامتی خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توان انتخاب و آماده سازی غذا را ساده کرد.

هنگامی که متعهد به سالم ماندن هستید و هدف خود را در 6 ماه آینده تعیین کرده اید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه های هفتگی خود قرار دهید.

اول ، مهم است بدانید که مردم غذای مورد علاقه خود را می خورند. این ممکن است به عنوان یک مکاشفه بزرگ به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و پایبندی به هرگونه برنامه کاهش وزن یا رژیم غذایی سالم ، باید غذاهایی را که دوست دارید قرار دهید.

در نظر بگیرید که عموماً چه غذاهایی می خورید و دوست دارید و 100٪ غذای کامل در آن گروه غذایی کدام است. هیچ کس نمی تواند لیستی از ترکیباتی را که نمی توانید تلفظ کنید ، قرار دهد.

ما موافقیم که برای کاهش وزن ، غذاهای ناخواسته را تا آنجا که می توانیم حذف می کنیم. غذاهای سرشار از قند ، غذاهای فرآوری شده از بین می روند. (به استثنای برنامه ریزی شده.)

مرحله 1. ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

من آن را از راب گرگ ، در کتاب Wired to Eat ، پذیرفتم. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از غذاهای فرآوری شده به غذاهای کامل تغییر می دهند. ماتریس غذایی شما شامل تمام غذاهای سالمی است که از خوردن آنها لذت می برید. برای دریافت یک نسخه از برگه کاری ماتریس غذایی من ، به آدرس [email protected] ایمیل کنید.



دیدگاهتان را بنویسید