EP25: خطاهای کلان عمده (و ذهنیت)


به قرار صبحانه قهوه سرد صبح خوش آمدید! من خیلی خوشحالم که شما اینجا هستید!

بیایید در کلان و ذهنیت ها غوطه ور شویم!

اینجا را گوش کنید

امروز صبح بیایید در مورد خطاهای اصلی کلان (و ذهنی) و چگونگی غلبه بر آنها صحبت کنیم.

اشتباه n. 1: برای اهداف کلان خود وسواس داشته باشید

مهم نیست چقدر تلاش می کنید ، هرگز در شمارش ماکروهای خود کامل نخواهید بود. همیشه خوب بودن در مقابل گاهی اوقات کامل بودن شما را برای موفقیت آماده می کند. هم در حالت کلان و هم در ذهنیت پایدار پیرامون تغذیه.

اشتباه n. 2: اجازه دهید ماکروهای شما شما را کنترل کنند

اگر شمارش کلان زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد ، برای شما کار نخواهد کرد. برنامه ریزی ذهنی برای ایجاد تنوع در زندگی واقعی بدون اجازه دادن به ماکروها برای کنترل هر تصمیمی نقطه شیرین است.

اشتباه n. 3: اگر نمی دانید چگونه چیزی را دنبال کنید تسلیم شوید

برچسب های مواد غذایی نیز می توانند 15-20 off خاموش شوند ، بنابراین کمال هرگز هدف نیست. میزبانی غذا در هنگام صرف غذا می تواند حداقل به شما در تمرکز بر مواد مغذی مهم مانند پروتئین و فیبر کمک کند.

اشتباه n. 4: آنچه را که می خورید دوست ندارید

فقط می توانید گلوله های خود را برای خوردن غذای خسته کننده برای مدت طولانی بردارید. لذت بردن از آنچه می خورید کلید موفقیت طولانی مدت است ، بنابراین وقت و تلاش خود را برای تهیه غذای مورد علاقه خود اختصاص دهید.

اشتباه n. 5: بیش از 3-4 ماه رژیم بگیرید و رژیم خود را به تدریج تغییر ندهید

دوره بندی تغذیه ای برای حفظ سلامت بدن ، شادی ذهن و عملکرد متابولیسم آنطور که باید ، ضروری است. فصلی برای از دست دادن چربی ، افزایش عضلات و مهمتر از همه ، نگهداری وجود دارد. یادگیری نحوه استفاده م eachثر از هر مرحله کلیدی است.

*****

اگر از این قسمت لذت بردید ، لطفاً یک نظر بگذارید و مشترک شوید تا هرگز یک قسمت را از دست ندهید!

لطفاً نظرات و سوالات خود را به [email protected] ارسال کنید و لطفاً به گروه انجمن هویج ‘N’ Cake در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

برای آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید