برنامه های تغذیه دانش آموزی در انتاریو با تقریباً “نیاز نامحدود” دست و پنجه نرم می کند


نصف یک نارنگی به جای یک کامل، نیمی از یک تخم مرغ آب پز یا یک سیب به شش روش برش داده می شود – برنامه های تغذیه دانش آموزان در سراسر انتاریو در حال یافتن راه هایی برای افزایش ناکافی دلار هستند.

برنامه‌های تغذیه دانش‌آموزان و حامیان برنامه‌های تغذیه دانش‌آموزی پیش از بودجه بهار به دولت گفته‌اند که استان نیاز به دوبرابر کردن بودجه برای چنین طرح‌هایی دارد، و حتی ممکن است تقاضای فزاینده‌ای که این برنامه‌ها شاهد آن هستند را برآورده نکند.

ویوین دگاگنه، مدیر شبکه دانشجویی تغذیه انتاریو، گفت: «تورم فزاینده مواد غذایی بر تغذیه دانش‌آموزان در سراسر استان آسیب وارد کرده است، زیرا بودجه برای خرید انواع غذاها در مقدار و اندازه مورد نیاز برای تغذیه یک دانش‌آموز بسیار کم است. کمیته پیش بودجه

او گفت: «به این موارد افزایش مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های ما به دلیل تأثیرات کووید، تورم فزاینده برای خانواده‌ها و تعداد مهاجران جدید در سراسر استان ما را اضافه کنید، و اکنون با یک طوفان کامل روبرو هستیم.»

ادامه داستان در زیر آگهی

بخش انتاریو ائتلاف برای غذای سالم مدارس از استان می‌خواهد سرمایه‌گذاری فعلی خود را در برنامه‌های تغذیه دانش‌آموزان دو برابر کند، از مجموع 32.3 میلیون دلار به 64.4 میلیون دلار در سال 2024.

ارین موراغان، مدیر عامل تغذیه برای یادگیری در گفت: برنامه تغذیه دانش‌آموزان بیشتر به عنوان یک چسب زخم عمل می‌کرد، شکاف‌های برخی خانواده‌ها را پر می‌کرد یا به کودکی که ناهار خود را فراموش کرده بود کمک می‌کرد، اما این نیاز به شدت آشکار می‌شود. منطقه واترلو

او در مصاحبه‌ای گفت: «برنامه‌های تغذیه دانش‌آموزان به چیزی تبدیل می‌شوند که خانواده‌ها باید به آن تکیه کنند، و اغلب به شدت به آن تکیه می‌کنند، به عنوان راه‌حلی برای این واقعیت که آنها به سادگی نمی‌توانند از پس خرید مواد غذایی خود برآیند».

وزارت جامعه، کودکان و خدمات اجتماعی بودجه ای را به 14 آژانس اصلی برای برنامه های میان وعده و وعده های غذایی در سراسر استان ارسال می کند. برخی پول را به هیئت مدیره مدرسه یا خود مدارس منطقه منتقل می کنند و داوطلبانی مانند مدیران یا معلمان غذا سفارش می دهند و مطمئن می شوند که به دانش آموزان می رسد. در مناطق دیگر، آژانس اصلی با یک سازمان غیرانتفاعی شریک می شود که این تدارکات را مدیریت می کند.

اخبار فوری از کانادا و سراسر جهان به ایمیل شما ارسال می شود، همانطور که اتفاق می افتد.

غذا فقط به دانش‌آموزان خانواده‌های کم‌درآمد نمی‌رسد، زیرا یک اصل اصلی برنامه جهانی بودن است.

مراغان گفت: «هدف قرار دادن دانش‌آموزانی که در شرایط با نیاز شدید قرار دارند، انگ، شرم‌آور، تداوم احساس شرم و انزوا است.

بنابراین ما می دانیم که وقتی دانش آموزی که احتمالاً نیاز اساسی به غذای موجود در کلاس ندارد، به آن غذا می رسد، به نوعی زمین بازی را هموار می کند و به هر دانش آموزی اجازه اجتماعی می دهد تا ادامه دهد و آنچه را که نیاز دارد را مصرف کند. بدون قضاوت.»

ادامه داستان در زیر آگهی

برنامه منطقه واترلو مراغان در سال گذشته حدود 30 درصد از درآمد خود را از این استان به دست آورد و مابقی از منابع دیگر مانند مشارکت، کمک های مالی اجتماعی و کمک های والدین به دست آمد. او گفت که Nutrition for Learning سال گذشته حدود 1.5 میلیون دلار برای غذا هزینه کرد که این رقم در چند سال گذشته به سرعت افزایش یافته است.

مراغان گفت: «اگر سه، چهار یا 5 میلیون دلار در بودجه‌ام برای صرف غذا داشتم، قطعاً از آن استفاده می‌کردیم. “آنچه در حال حاضر می بینیم تقریباً چیزی است که گاهی اوقات به نظر می رسد یک نیاز بی حد و حصر است.”

دولت امسال 6.15 میلیون دلار پول اضافی به برنامه ها اختصاص داد که 5 میلیون دلار در پاییز بود.

دانیل فایندلی، ناظر روابط اجتماعی برای منطقه جنوب غربی برنامه تغذیه دانش‌آموزان انتاریو، به کمیته گفت که در منطقه او، سهم آنها از بودجه 5 میلیون دلاری به معنای 4.29 دلار برای هر دانش‌آموز شرکت‌کننده برای کل سال تحصیلی است. طبق برآورد Student Nutrition Ontario، یک میان وعده سالم به طور متوسط ​​1.50 دلار هزینه دارد.

فایندلی به کمیته گفت: «در حال حاضر، افزایش شدید تورم مواد غذایی فشار بیشتری را بر بودجه‌های بسیار فشرده وارد می‌کند.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما از مدارسی می شنویم که نگران این هستند که چگونه برنامه های خود را تا پایان سال ادامه دهند یا هفته به هفته با تقاضای خود ادامه دهند.”

او گفت که نزدیک به 30 مدرسه در لیست انتظار منطقه ای آنها هستند و بودجه کافی برای خدمات رسانی به آنها وجود ندارد. به گفته فایندلی، سرمایه گذاری های یکباره 6.15 میلیون دلاری مورد استقبال قرار گرفت، اما آنچه مورد نیاز است تقویت بودجه اصلی است، چیزی که در بیش از یک دهه اتفاق نیفتاده است.

ادامه داستان در زیر آگهی

مایکل پارسا، سخنگوی وزیر جامعه، کودکان و خدمات اجتماعی در بیانیه‌ای به سرمایه‌گذاری‌های یک‌باره استان اشاره کرد و گفت که همچنان منتظر جزئیات بیشتر تعهد فدرال برای ایجاد برنامه تغذیه دانش‌آموزی در سراسر کانادا است.

مراغان گفت که یک برنامه ملی می تواند به بسیاری از کودکان کمک کند، اما کودکانی که امروز گرسنه هستند نمی توانند صبر کنند.

او گفت: “ما می دانیم که اکنون، بسیاری از وعده های غذایی که در مدرسه سرو می کنیم، گاهی اوقات تنها وعده غذایی در روز برای بسیاری از دانش آموزانی است که از این برنامه استفاده می کنند.”

&کپی 2024 The Canadian Press





منبع