پراپ تریدینگ سرمایه گذار برتر (3)

به این سرویس در اصطلاح Proprietary Trading گفته میشود که البته در بین عموم فعالان بازار با نام پراپ تریدینگ مشهور است. اما دیگر بروکر ها که سیستمی تحت عنوان کپی ترید در باینری آپشن نداشته سرویس های دیگری نظیر سیگنال باینری آپشن و یا ربات باینری را در اختیار معامله گران قرار میدهند. کپی ترید در باینری آپشن این فرصت را در اختیار معامله با هر سطح از تجربه قرار داده تا بدون نیاز به معامله بر اساس استراتژی های باینری آپشن معامله گران حرفه ای کسب درامد داشته باشند. این نوع سرمایه گذاری وابسته به اینترنت است و ممکن است شما در مکانی باشید که دسترسی به اینترنت نداشته باشید و در آخر خطاهای خرید و فروش به دلیل اشتباهات رایانه ای می باشد که ممکن است جبران ناپذیر باشد. تحلیل فاندامنتال در کنار تحلیل تکنیکال یک راه حل اساسی برای تریدرهای حرفه ای محسوب می شود. بنابراین، پیش نیاز اولین برای آموزش ترید ارز دیجیتال، آشنایی با تحلیل تکنیکال است.

سپس بهواسطه این سامانه شروع به معامله میکنید.نقطه ورود و خروج مناسب این تریدرها نیز با استفاده از روشهای تحلیل تکنیکال انجام میشود. این پروژه با تلاش فراوان خود توانسته است مشکلات مقیاسپذیری و نیز سرعت پردازش تراکنشها را حل کرده و به یک رمزارز محبوب با سودآوری بالا در میان کاربران و توسعه دهندگان تبدیل گردد. علاوه بر این بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال اغلب از صدها رمزارز پشتیبانی می کنند. البته شما نمی تونین این سرمایه یا سود اون رو از صرافی برداشت کنین، بلکه فقط می تونین باهاش معامله کنین و بابت این سودآوری دستمزد یا پاداشی رو به دست بیارین. به عبارت دیگر، یا باید هزینهای بپردازید یا برای حفظ پوزیشن به شما هزینه پرداخت میشود. در نمودار زیر، یک واگرایی از اکتبر تا نوامبر سال 2008 را برای یک دارایی مشاهده میکنید. سپس بهواسطه این سامانه شروع به معامله میکنید. شاید انتخاب یک روش ترید بهتر ممکن است با همان شرایط فعلی و استراتژی هایی که استفاده میکنید موفقیت زیادی را برای شما رقم زده و باعث بالا رفتن درصد معاملات موفق شما شود. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس گزینه بهتری نسبت به فعالیت در بورس برای این شخص است.

پراپ پارامونتیکی از مهمترین روشهای ترید ارز دیجیتال در ایران همین است. روش ترید معاملات رنج (Range Trading) یکی از روشهای متداول در بازار ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) است که بر پایه تغییرات قیمتی میانهمدت در بازههای زمانی معین تمرکز دارد. این دسته از تریدرها بر اساس منطق و حقایق تصمیم میگیرند و معمولاً به جای روشهای معاملاتی کوتاهمدت، بر استراتژیهای بلندمدت یا خرید و نگهداری تمرکز میکنند. تریدرهای حرفهای ضمن افزایش سود، ضررهای خود را تا جای ممکن محدود میکنند. ترید پیشگیرانه (Proactive) یعنی به جای اینکه به رویدادها واکنش نشان دهید، بازار را از طریق دانستههای قبلی درک کنید. در چنین بازارهایی میتوانید انواع تریدها را بسته به بازار انتخاب شده انجام دهید. یکی از مزایای سوشال تریدینگ امکان ارتباط با دیگر تریدر ها است که براحتی میتوانید درباره ی استراتژی های معاملاتی باینری آپشن و تحلیل های ایشان از طریق انجمن، چت زنده و دیگر قابلیت های ارائه شده در پلتفرم معاملات اجتماعی کسب اطلاع نمایید. این پلتفرم در بین فعالان بازارهای ارز دیجیتال و فارکس از محبوبیت بسیاری برخوردار است. C ontent has  been cre ated ᠎wi th G​SA Con tent Gen erator D emover si​on!

برخلاف انجام معاملات در بازارهای مالی، سوشال تریدینگ به دانش و مهارت زیادی در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال نیاز نداشته و عموم افراد با حداقل آموزش، میتوانند از این نوع سرمایهگذاری به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. در حال حاضر میهن بلاکچین به عنوان منبع معتبر ارائه اخبار، آموزش و تحلیل ارز دیجیتال به بایتیکل اضافه شده است. یادآور می گردد این مقاله توسط مشاورین بروکر نیکس نگارش شده و کپی برداری از آن بدون ذکر منبع غیرقانونی می باشد. معاملات اجتماعی یا سوشال تریدینگ باینری آپشن از دیگر ابزار مرتبط با کپی تریدینگ در باینری آپشن است؛ با این تفاوت که در این روش همه چیز دست صاحبان حساب است. این قابلیت در برخی بروکر ها با همان عنوان کپی ترید و در برخی تحت عنوان سوشال ترید (Social Trading) ارائه میشود. جالب است بدانید که کپی ترید در بازار فارکس بسیار پرکاربرد بوده و اخیرا در بازار کریپتوکارنسی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجا که تجارت آنلاین بسیار آسان است (با استفاده از وب سایت تریدر) شما اساساً یک دکمه را فشار می دهید و همواره خطر انتخاب سرمایه گذاری ضعیف یا سرمایه گذاری بیش از حد قوی وجود دارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد proptradefund بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.