بهترین نکات برای زندگی سالم


مردم اغلب از ایجاد تعادل بین زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان خود خسته می شوند.

شما می پرسید ، آیا من هم باید سالم بخورم ؟؟؟

ببینید ، زمان بندی در اینجا واقعا مهم نیست.

اولویت ها هستند.

من با بسیاری از مردم صحبت می کنم که می گویند آنها مشغول آشپزی هستند یا آنقدر مشغولند که غذای سالم تری را انتخاب کنند وقتی وقت دارند دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود را در هر شب تماشا کنند.

آشنا بنظر رسیدن؟

من درک می کنم که مردم (من در این مورد 100٪ گناهکار هستم!) اغلب بیش از حد شلوغ هستند ، بنابراین در نهایت به خوردن غذاها ، نوشیدنی های پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده می پردازند …

اما در واقع ، اگر این به عنوان “هنجار” شما اتفاق می افتد ، چیزی باید ارائه دهد. و سلامتی شما همیشه باید در بالای لیست کارهای شما قرار گیرد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامت خود نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید با یک روش بسیار خوب و سالم ، کمی بیشتر خود محور باشید ، تا بتوانید بهترین احساس ممکن را داشته باشید:

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک لیتر آب شروع کنید. روز را با حداقل یک لیوان 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید و شما یک سوم وقت هستید! تغییر را در کیف خود بیاورید و در صورت نیاز بنوشید!

2. میان وعده های سالم همراه داشته باشید. اگر وسوسه وجود داشته باشد و آمادگی آن را نداشته باشید ، مقاومت در برابر آن دشوارتر می شود. بادام ، کره آجیل ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و … را همراه داشته باشید.

3. صبحانه بخورید. این کار شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، کمتر تمایل به کافئین و شکر در طول روز برای تامین انرژی دارید و اگر حاوی ترکیب خوبی از پروتئین و چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید به کدو سبز با لوبیا سبز و اسفناج فکر کنید که همه آنها با سیر و روغن زیتون چاشنی شده اند. یوم!

5. تا جایی که امکان دارد از سس پرهیز کنید. به جای آن ساده کنید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. لذت بخش.

6. از چربی نترسید. چربی مورد نیاز همه سلول های ماست. اختیاری نیست. یک الزام است.

7. مکمل. تعداد کمی از افراد در واقع مقدار مناسب ریز و کلان را برای نیازهای خود به صورت روزانه دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص ضد بارداری استفاده می کنید ، باید آن را با یک کمپلکس b مناسب و معقول تکمیل کنید. این قرص سطح ویتامین b را کاهش می دهد. چیزهای ترسناک

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، هوای تازه بخورید ، قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. “کار” شما هرچه باشد انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. خودت راحت باش با خودت مهربان باش.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، افکار خوب را در نظر می گیرند و از حرف شما قدردانی می کنند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، خود را در سطح آنها قرار ندهید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی در مورد غذا یا تغذیه نیست.

فقط شما از شماره 1 مراقبت می کنید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید