“بیش از یک بدن” راهنمای آرامش بدن است که به آن نیاز دارید


زمان خواندن: 4 دقایق

“کتابهای زیاد ، زمان کم” ده ها سال است که شعار من است. اگر بتوانم ساعات بیشتری در روز ایجاد کنم ، به مطالعه اختصاص داده می شود. این امر برای داستانهای تخیلی به همان اندازه که برای کتابهایی که اطلاع رسانی یا روشن می کنند صادق است.

بنابراین وقتی شنیدم که خواهران دوقلوی لیندسی و لکسی کایت ، هر دو دکترا ، بنیانگذاران Beauty Redefined ، اولین کتاب خود را نوشتند ، “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک تزئین” آن را در فهرست ذهنی “برای خواندن در پایان” قرار دادم.

این کتاب ممکن است در آن لیست ذهنی دچار اختلال شده باشد ، اما برای نظر در ایمیلی از Lindo Bacon پس از مرور آخرین کتاب خود (لیندو از ضمایر آنها استفاده می کند) ، “تعلق رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و در آن زندگی کرد (در حالی که آن را برای بهتر تغییر داد)” سیاتل تایمز.)

من مدتهاست که به لیندو احترام می گذارم (کتاب آنها “سلامتی در هر اندازه” برای من در دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای رژیم درمانی اهمیت داشت و کتابی که آنها با لوسی افرامور ، متخصص تغذیه انگلیسی ، “احترام به بدن” نوشتند ، برای من تکامل یافته بود. حتی بیشتر فکر کردن) ، سپس وقتی آنها “بیش از یک بدن” را توصیه کردند ، گفت آنها از زیبایی آن غافلگیر شدند، کاری را که برای خرید نسخه انجام می دادم متوقف کردم.

سپس آن را خواندم و از اینکه چقدر خوب بود شگفت زده شدم. و بلافاصله شروع به توصیه آن به مشتریان خود کردم، که همچنین در مورد نحوه عملکرد آن متعجب بودند.

هرج و مرج مثبت بدن را پاک کنید

راستش را بخواهید ، حرکت مثبت اندیشی کمی آشفته استبه در اصل برآمده از جنبش پذیرش چربی ، آنچه با نیت های اصیل ترویج خودخواهی رادیکال بدون توجه به اندازه بدن آغاز شد ، اکنون متأسفانه توسط تبلیغ کنندگان انتخاب شده است. بهترین پست های اینستاگرامی #بدن مثبت و #ویژگی مثبت بدن زنان جوان و باریک سفید پوست. همچنین در مورد احساس مثبت در مورد ظاهر شما است.

همانطور که خواهران بادبادک در پشت جلد کتاب خود اشاره کرده اند ، “یک تصویر مثبت از بدن این نیست که باور نکنید بدن شما خوب به نظر می رسد. این است که بدن خود را بشناسید و خوب ، صرف نظر از ظاهر آن. “

آنها با داستانهای شخصی خود شیفتگی شروع می کنند: رژیم های رقابتی آنها در دوران راهنمایی ، کنار گذاشتن تیم شنا (حتی اگر عاشق شنا بودند) زیرا نمی خواستند با لباس شنا دیده شوند. سپس آنها به اعماق آبجکت می روند که ما در آن شنا می کنیم (استعاره ای که آنها به طور م useثر از آن استفاده می کنند) ، راههایی را که تجربیات زندگی می توانند باعث تغییرات کوچک یا حتی اختلالات بزرگی در احساس ما در مورد بدنمان شوند ، کشف کنید. (در این ، آنها از تحقیقات تصویر بدن خود استفاده می کنند.)

اغلب ، آنها می نویسند ، ما با فروپاشی در شرم یا تلاش برای اصلاح بدن خود از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، جراحی پلاستیک با این اختلالات “کنار می آییم” – یک راه حل خارجی برای یک مشکل داخلی. سپس آنها راه بهتری را ارائه می دهند: تاب آوری.

ایجاد انعطاف پذیری تصویر بدن

همانطور که لیندو بیکن در پشت جلدش شهادت می دهد برای کتاب ، “کار خواهران بادبادک ، خودیاری پیش پا افتاده یا کلیشه ای در مورد مثبت اندیشی نیست.” کاملا. در حالی که کتاب به اندازه کافی جذاب است ، گوشتی است. برای استفاده مجدد از استعاره آب خود ، آنها عمیقا به آنچه ما می توانیم انجام دهیم اگر واقعاً می خواهیم با بدن خود صلح کنیم و ما ارزش واقعی خود را به عنوان یک انسان می شناسیمبه این شامل یادگیری نحوه انجام

  • انتقاد از محیط رسانه (و ایجاد / تنظیم یک محیط چند رسانه ای سفارشی که از ما پشتیبانی می کند تا اینکه ما را خراب کند)
  • از خود مقابله ای به نفع تأمل خودداری کنید (با دوز دلسوزی به خود) بنابراین می توانیم خود را ناسزاگویی متوقف کنیم.
  • با زنان دیگر همراه شویم به جای اینکه در نوعی رقابت ظاهری ما را در برابر آنها قرار دهیم (این امر همچنین شامل کنار گذاشتن تعارف بدن است).
  • مدعی باشید که سلامتی و تناسب اندام برای شما چه معنایی دارد، و یاد بگیرید که آن چیزها را با شما برابر نکنید نگاه کنبه
  • فراتر از زیبایی بروید هنگام در نظر گرفتن تصویر بدن و مثبت بودن بدن.

این نکته آخر اساسی است. در این کتاب ، خواهران به یک پست اینستاگرامی 2016 که نوشته اند اشاره می کنند:

این کتاب مال کیه؟

این کتاب برای شما مناسب است اگر:

  • خودت را پیدا کن گرفتار روی چرخ همستر از “بهبود خود” فیزیکی.
  • مشکوک باشید که شیوه های “مراقبت از خود” تنها هستند خودشیفتگی خود را تقویت می کندبه
  • احساس می کنید کمتر از لیاقت شما برخوردار است زیرا بدن شما “خیلی بزرگ” ، “خیلی قدیمی” است یا از جهات دیگر مطابق آرمان های زیبایی فعلی نیست.
  • از کارهایی که می خواهید انجام دهید خودداری کنید زیرا از بدن خود راضی نیستید.
  • باور کنید که سلامتی و تناسب اندام (شما و دیگران) می تواند باشد با نگاه به بدن کسی اندازه گیری می شودبه
  • از اینکه چقدر قضاوت می کنید احساس خوبی نداشته باشید روی بدن شما و بدن دیگران
  • شما از جنگیدن با بدن خود خسته شده ایدبه

تقریباً همه ، به ویژه زنان ، دچار اختلال در تصویر بدن شده اند ، بزرگ یا کوچک. “بیش از یک بدن” به شما نشان می دهد چگونه می توانید از این تجربیات برای بهبود رابطه خود با بدن خود استفاده کنید ، به جای اینکه در مارپیچ شرمندگی گیر کرده یا امیدوار باشید که اگر ظاهر بیرونی شما “خوب” به نظر برسد ، سلامت روحی و روانی شما نیز “خوب” خواهد بود. . من شدیدا این کتاب را توصیه می کنم

در این سخنرانی TEDx 2017 می توانید در مورد رویکرد خواهران بادبادک به تاب آوری بدن اطلاعات بیشتری کسب کنید:

این پست شامل پیوندهای وابسته به آمازون است. من به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت متخصص تغذیه متخصص تغذیه مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران است. ابرقدرت های او عبارتند از: افشای اسطوره های تغذیه و رهایی زنان احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشید و غذاهایی را انتخاب کنید که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید