تمرین برای کاهش وزن جانبی با 10 روش عملی


از دست دادن چربی شکم و لگن برای همه ما یک چالش بزرگ است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای لاغر شدن باسن خود انتخاب کنند ، مانند حرکت کرانچ و سایر حرکات شکمی که ماهیچه مورب مورب را هدف قرار می دهد. چربی را در ناحیه کناری حل کرده و ظاهری لاغرتر داشته باشید. زندگی برخی حتی ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد برای لاغر شدن لگن مثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم در کنار هم به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای لاغری باسن و شکم م areثر نیستند ، در این مقاله چند تمرین برای لاغر شدن باسن ارائه شده است که بسیار مثر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که ورزش صحیح بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای اجرای پلانک کناری ، به پهلو و آرنج دراز بکشید و باسن خود را بلند کنید تا یک خط مستقیم از بالای شانه ها تا پاها کشیده شود. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مطمئن شوید که لگن شما با زمین تماس پیدا نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف خود را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته از بالا به پایین تخته بالا

در حالت پلانک با بازوهای صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا در یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست را به زمین خم کرده و بدن را در حالت تخته قرار دهید. سپس دست ها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری جانبی

خم های جانبی Kettlebell

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک کتری زنگوله را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست متمایل شوید و بگذارید وزن به زمین بیاید. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squat حرکت دهید

با هر دو دست کتری را نگه دارید ، آرنج ها را خم کرده و بازوها را به سینه خود وصل کنید. در حالی که بدن خود را به سمت راست می چرخانید ، اسکوات را نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

حرکت Ball Knee Drops

این حرکت همچنین به لاغر شدن باسن نیز کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ با اندازه متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاها در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را بدون پایین آوردن زانوها صاف نگه دارید. این حرکت در لاغر شدن باسن بسیار کمک می کند.

به یاد داشته باشید که در طول این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب بر

حرکت شکستن چوب یک تمرین کاهش وزن جانبی است که به طور م worksثر کار می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. کتری یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و در حالی که دستان خود را به صورت مورب به سمت بالای شانه چپ حرکت می دهید ، تنه خود را به سمت چپ بچرخانید. بدن را به راست بچرخانید ، وزنه را روی پای راست قرار دهید و وزن دست را به سمت ران راست منتقل کنید. هنگام حرکت ، پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

سمت باریک

پیچ و تاب های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پای خود را روی زمین صاف کنید. وزنه ای را با هر دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. زندگی باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه را به راست بچرخانید و بگذارید بازوها با سینه و راست و به سمت زمین هم راستا باشند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاها را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن قسمت بالای بدن ، پاها را ثابت نگه دارید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

حرکت پای مورب پایک

به پشت دراز بکشید و صورتتان رو به سقف باشد ، پاها را به هم نزدیک کرده و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به سمت چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید و کف دست رو به زمین باشد. سپس ، با کمک عضلات شکم و لگن ، پاهای خود را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاهای شما همچنان به سمت چپ متمایل است. سپس به آرامی پاهای خود را روی زمین بگذارید. 30 تا 40 بار تکرار کنید و سپس جهت را تغییر دهید.

برای قسمت لاغری ورزش کنید

حرکت لیفت ران داخلی ران

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را باز کنید. انگشتان پا باید به سمت بالا و دستها در پشت سر باشد. پای راست خود را بالا بیاورید و آن را به سمت بیرون بچرخانید ، و انگشتان پای شما به سمت بیرون باشد. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پا را به آرامی به نقطه شروع برگردانید. سپس این حرکت را در جهت مخالف با پای چپ خود انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

با ورزش لگن خود را لاغر کنید

پیک وزن دار

برای حرکت نیاز به دمبل یا وزنه دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، صورت را به سمت سقف بکشید ، پاها را در کنار هم قرار داده و بکشید. با نگه داشتن وزنی بین 1 تا 2 کیلوگرم در دست چپ ، دست راست خود را زیر سر گذاشته و دست چپ خود را در جهت بدن خود بکشید ، پاها را بلند کرده و زانو را با زاویه 90 درجه خم کنید. هنگام حرکت بدن خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای لاغر شدن باسن

آیا امکان کاهش وزن جانبی با حلقه ورزشی وجود دارد؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی ماهیچه های پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه به کاهش کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می تواند به عنوان یک تمرین قدرتی انجام شود ، اما به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک تمرین کاهش وزن جانبی نیست.

با دوچرخه سواری به صورت جانبی وزن کم کنید

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و کاملترین تمریناتی است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که وقتی با سرعت و شیب مناسب انجام شود به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن نیز به راحتی انجام می شود.

همچنین ، هنگام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین کالری سوزی با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م burningثر در چربی سوزی در تمام نقاط بدن معرفی می شود و در نتیجه ، بر چربی های شکم و باسن نیز تأثیر می گذارد. می توانید پدال زدن را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر ورزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع تمرینات برای کاهش وزن در ناحیه لگن و شکم را خواهید آموخت. همه این تمرینات و رژیم های غذایی تا حد زیادی در کاهش وزن مثر هستند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر هستند ، اما به یاد داشته باشید که راه رفتن به سمت ورزش و رژیم نیاز به صبر و اراده قوی نیز دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های لاغری با جدیدترین فناوری های روز دنیا ، در این راستا به شما کمک می کند و لاغری جانبی را سریعتر برای شما انجام می دهد.

دستگاه mCare یکی از دستگاه های لاغری شرکت مداریا است که به لاغر شدن باسن کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من غلتک مکش است. غلتک مکنده از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. غلتک مکنده گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید