جو دوسر پخته شده با لیمو و انواع توت ها – Marisa Moore Nutrition


جو دوسر پخته شده با لیمو با جو دوسر ، انواع توت های شیرین و لمس لیمو برای استفاده جدید از جو دوسر پخته شده تهیه می شود. این دستور العمل آسان فقط 5 دقیقه طول می کشد و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر اقتباس شود!

جو دوسر پخته شده با انواع توت ها در یک ظرف پخت سفید با یک قاشق

این پست توسط The Quaker Oats Company حمایت می شود.

آیا برای برداشت جدیدی از جو دوسر پخته آماده هستید؟ این هست! از انواع توت های تازه تابستانی برای صبحانه استفاده کنید.

شما احتمالاً اکثر مواد اولیه را در انبار خود دارید و می توانید انواع توت ها را از بازار کشاورزان محلی خود ، سوپرمارکت ، انتخاب کنید ، یا اگر خوش شانس باشید که آنها را تازه در حیاط خلوت خود پیدا کنید ، این حتی بهتر است.

این مواد را جمع آوری کنید

جو دوسر قدیمی مد Quaker
انواع توت ها
لیمو
شیر گیاهی خالص و شیرین نشده
شربت افرا
عصاره یا خمیر وانیل
پودر خمیرمایه
نمک
تخم مرغ (اختیاری)

همه مواد روی زمینه خاکستری چیده شده اند

عاشق خلاقیت با جو هستم. و در تابستان ، من عاشق استفاده از انواع توت های تازه برای شیرین و زنده کردن آنها هستم!

برای این دستور غذا از توت سیاه و تمشک استفاده کردم زیرا در بازار من موجود بود. در اواخر تابستان ، توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و فراوان است. و صادقانه بگویم ، من احتمالاً وقتی هوا سرد می شود ، به لطف توت های یخ زده ، آن را متوقف نمی کنم.

از همه انواع توت هایی که در دست دارید ، از انواع توت های یخ زده مخلوط گرفته تا هر نوع ترکیب تازه استفاده کنید!

صحبت از سرد است. لیمو ضروری است. آن را رد نکنید. پوست لیمو به طعم توت ها کمک می کند. و ظرف بدون آن هرگز یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد جو دو سر راهی مناسب برای شروع روز است. من آنها را دستی نگه می دارم زیرا مغذی هستند و در آشپزخانه بسیار کاربرد دارند.

جو دوسر یک گزینه آسان و در دسترس برای غلات کامل است. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B1 ، منیزیم ، فسفر و منگنز هستند.

نکته آخر اینکه جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر باشد و می تواند از سیستم گوارشی سالم پشتیبانی کند. با 5 گرم فیبر در هر وعده به لطف جو و انواع توت ها ، این دستور غذا منبع خوبی از فیبر (9 گرم کل چربی) است!

جو دوسر پخته با انواع توت ها در رمکین سفید

این یک دستور العمل همه کاره است

  • تخم مرغ را برای دستور وگان حذف کنید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد ، اما همچنان طعم فوق العاده ای دارد!
  • این دستور غذا با شیر معمولی یا گیاهی در همان حجم کار می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل شکر قهوه ای ثانویه برای شربت افرا.
  • این دستور غذا را دو یا چهار برابر کنید. به سادگی مواد را مخلوط کنید ، همه چیز را در قالب های جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. می توانید جو دوسر پخته شده را در مایکروویو یا فر در صبح های شلوغ گرم کنید.
  • ماست اختیاری ماست یونانی را امتحان کنید
  • تا 4 قالب آماده کرده و بپزید. جو دوسر پخته شده را در یخچال قرار دهید و در مایکروویو یا فر قرار دهید تا صبح های شلوغ دوباره گرم شوند.

آیا آماده تهیه این جو دوسر پخته شده هستید؟ در اینجا دستور غذا وجود دارد!

جو دوسر پخته با انواع توت های لیمو

این بلغور جو دوسر پخته شده با لیمو و توت با جو دوسر ، انواع توت های شیرین و یک لیمو برای مصرف تازه جو دوسر پخته شده است. این دستور ساده فقط 5 دقیقه طول می کشد و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر اقتباس شود!

زمان آماده سازی5 دقایق

زمان پختن30 دقایق

کل زمان35 دقایق

دوره: صبحانه ، میان وعده

آشپزخانه: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور پخت جو دوسر

بخش ها: 1

کالری: 340کیلوکالری

مواد تشکیل دهنده

  • .5 لیوان جو دوسر سنتی قدیمی Quaker
  • .5 لیوان شیر گیاهی شیرین نشده
  • 1 قاشق سوپخوری شربت افرا
  • .5 قاشق چایخوری عصاره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق چایخوری ½ قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ بزرگ (اختیاری ، یادداشت ها را ببینید)
  • .25 بلوبری ، تمشک یا توت سیاه مخلوط تازه یا یخ زده
  • .5 قاشق چایخوری پوست لیمو

دستورالعمل ها

  • فر را روی 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در یک مخلوط کن کوچک ، جو ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را مخلوط کنید تا یکدست شود.

  • توت ها را در یک ظرف پخت 6 اونسی قرار دهید و پوست لیمو را به طور مساوی بپاشید. مخلوط را روی توت ها بریزید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید ، تا زمان پخت بالا برود و طلایی شود. گرم سرو کنید.

یادداشت

یادداشت:
تخم مرغ را برای دستور تهیه گیاهخواری حذف کنید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد ، اما همچنان طعم فوق العاده ای دارد!

تغذیه

کالری: 340کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 52G. | پروتئین: 16G. | چربی: 8G. | چربی های اشباع شده: 2G. | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 420میلی گرم | پتاسیم: 709میلی گرم | فیبر: 5G. | قند: 22G. | فوتبال: 332میلی گرم | اهن: 3میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید