حقیقت تاریک در مورد کیف های پوره – اوه عزیزم



کیسه های پوره بسیار مقرون به صرفه هستند ، حاوی میوه ها و سبزیجات هستند و مهمتر از همه ، بچه ها آنها را دوست دارند ، اما آیا آنها واقعاً یک گزینه سالم برای کودک شما هستند؟ آنها ممکن است به همان اندازه واقعی به نظر برسند که خانگی هستند ، اما متأسفانه آنها حتی با “ارگانیک” روی برچسب ظاهر نمی شوند.

چگونه ساخته می شوند

اولین قدم در تهیه پوره خریداری شده در یک تولید کننده انبوه انجام می شود که در آن میوه ها و سبزیجات با استفاده از حرارت بسیار بالا برای ایجاد خمیر پایدار در قفسه پخته می شوند. سپس این خمیر به تولیدکنندگان مختلف غذای کودک ارسال می شود که آنها را به روش خود ترکیب می کنند ، سپس دوباره در دومین چرخه پردازش حرارت فوق العاده بالا جوشانده می شود.

میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین ها و آنزیم های محلول در آب حساس به گرما هستند. بنابراین در حالی که دمای بالا با از بین بردن همه چیزهای بد ، قفسه را ثابت نگه می دارد ، متأسفانه بیشتر ارزش غذایی را نیز از بین می برد. در نتیجه یک شربت با قند زیاد ، مواد مغذی کم و دیگر شبیه یک میوه یا سبزی واقعی نیست. علاوه بر این ، پوره خریداری شده حاوی فیبر ، چربی یا پروتئین مورد نیاز برای کند کردن افزایش قند خون نیست که این کیسه های کوچک به ناچار ایجاد می کنند. متأسفانه ، آنچه بالا می رود باید پایین بیاید و وقتی قند خون شما بالاخره پس از عجله قند کاهش می یابد ، شما بیشتر دچار رکود و عصبانیت می شوید.

اولین تجربیات غذایی کودک ترجیحات او را برای آینده ایجاد می کند. کودکانی که غذای شیرین کودک می خورند ، بیشتر تمایل دارند که مادام العمر غذاهای شیرین را ترجیح دهند. حتی کیسه هایی که دارای طعم هایی هستند که به طور معمول شیرین تلقی نمی شوند ، مانند کلم پیچ و کینوا ، عمدتا با کاهش شدید و اعتیادآور میوه پر می شوند.

هشداری که به عنوان راحتی پوشانده شده است

اگرچه توت فرنگی یک غذای رایج است که نوزادان به آن واکنش نشان می دهند (اغلب با بثورات پوستی) ، اما هنوز هم معمولاً به پوره های خریداری شده از فروشگاه اضافه می شود. با این حال ، تولیدکنندگان غذای کودک به والدین اطمینان می دهند که نگران نباشند و می گویند از دمای بالا برای پردازش پوره توت فرنگی استفاده می کنند و پروتئین مسئول واکنش آلرژیک را “از بین می برند”. آنها به عنوان افتخار می گویند که دمای مورد استفاده برای پخت توت فرنگی در خانه نمی تواند به حدی برسد که بتواند همان پروتئین ها را از بین ببرد.

آیا من تنها کسی هستم که این را به عنوان یک پرچم قرمز وحشتناک می بینم؟

پوره خانگی در کیسه های چندبار مصرف چطور؟

در حالی که مواد داخل آن بسیار مغذی تر است ، هنوز دلایل متعددی برای محدود کردن استفاده کودک از کیسه ها وجود دارد.

کیسه های پوره کودک شما را برای تغییرات رنگ ، بافت و طعم آماده نمی کند.

نشان داده شده است که کودکانی که از غذاهای پوره شده برای مدت زمان طولانی تری استفاده می کنند بعدها به طور فزاینده ای در برابر بافت و طعم های مختلف مقاوم هستند (بخوانید = انتخابی).

در حالی که طعم کدو و نخود فرنگی متفاوت از موز و سیب است ، همه پوره های خریداری شده با طعم شیرین تهیه می شوند و بنابراین تنوع کافی برای پرورش کام کام و پرماجرا ندارند.

من اغلب از والدین می شنوم که می گویند کودک آنها کیسه را به غذاهای دیگر ترجیح می دهد. برای من این یک نشانگر واضح است که اعتیاد به کیسه های پوره بر آنها تأثیر منفی می گذارد. ادامه دادن این کیسه ها ممکن است در کوتاه مدت آسان تر به نظر برسد ، اما اگر همه اینها بخواهند غذا بخورند ، می توانم قاطعانه تضمین کنم که دادن کیسه های بیشتر به آنها فقط باعث خوردن بیشتر افراد می شود.

کیسه های پوره اجازه نمی دهند کودک با غذا تعامل داشته باشد.

دیدن ، لمس کردن و بوییدن غذا همه اجزای مهم مورد نیاز برای احساس سیری است و فقدان این عوامل کلیدی در هنگام غذا خوردن می تواند سیگنال های داخلی سیری بدن را به طور قابل توجهی مختل کند.

تعامل با غذا برای کودکانی که یاد می گیرند چگونه قسمتهای مناسب خود را تنظیم کنند ، مهم است ، به جای این که کیسه ای را بدون فکر کردن تا زمانی که آن را تمام کرده اند ، بنوشند.

کیسه های پوره غذای واقعی را به کودک آموزش نمی دهند.

غذاهای تازه و واقعی به کودکان این امکان را می دهد تا از طعم غذاهای فردی قدردانی کنند. بنابراین حتی اگر آنها در دوران کودکی آن مرحله انتخابی مناسب سن را پشت سر بگذارند ، کسانی که با پایه های محکم شروع کرده اند ، به احتمال زیاد خیلی زودتر به یک ماجراجو می خورند ، نه اینکه اجازه دهند افراد گزینش به خوبی در سنین مدرسه پیش بروند.

من می دانم که والدین راحتی خود را دوست دارند ، اما واقعیت این است که کیسه های پوره مطمئناً غذای مغذی نیست که در بازار به فروش می رسد. وقتی با بچه هایم سفر می کنم و وقت ندارم یک غذای مناسب تهیه کنم ، غذاهای مسافرتی آسان مانند آووکادو ، کنسرو ماهی قزل آلا بدون نمک اضافه شده ، کره آجیل یا میوه های خشک شده را با خود می آوریم. به

آیا کیسه های پوره وحشتناک ترین چیزی است که می توانید به فرزند خود بدهید؟ مطمئناً نه ، اما اعتیاد کنونی فرهنگ ما به کیسه ها قطعاً به کودکان ما آسیب می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید