رژیم کتو دوباره چگونه می توان بعد از قطع رژیم کتو بازگشت؟


چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتوژنیک به عقب برگردیم؟

متأسفانه بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از ترفندهای خود بیرون بیایند و از پس آن بر بیایند !!! بیایید به رژیم کتو برگردیم

پس از تحقیق و گفتگو ، مشخص می شود که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از یک روز چیت ، بدن شما پر از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی مانع از اتمام این ذخایر گلیکوژن می شود. به همین دلیل نباید چربی مصرف کنید تا گلیکوژن را از بدن خود حذف کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه بعد از قطع رژیم به رژیم کتوژنیک بازگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید حرف خود را کنار بگذارید اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم غذایی متناوب در مقابل رژیم غذایی کتو 01 - چگونه می توان بعد از قطع رژیم کتو به آن بازگشت؟

چرا بحث حذف کامل چربی روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، این درست نیست که بدن شما ابتدا چربی می سوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. هنگامی که شما در حال برنامه ریزی مصاحبه بودید به این افراد گفته شد. به طوری که میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شده نباشد. و در هر صورت ، وقتی تقلب می کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای تقلبی خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. لازم است مصرف چربی را کاهش داده و میزان کربوهیدرات را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از طرف دیگر ، اگر فردا میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل روزه داری کاهش یافته است (خوابی که داشتید) دوباره رژیم کتوژنیک شما را افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشتید باز می گرداند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و ممکن است نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه پس از قطع رژیم کتوژنیک به عقب برگردیم؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن شما باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه می شود و باعث گرسنگی کاذب و تکرار می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری مصرف کنید و فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند ، چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش پیشنهادی برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزینی برای روش اشتباه رایج (حذف کامل چربی):

1. تمرینات قدرتی برای کل بدن (یوزپلنگ برای روز بعد بهترین است. مخصوصاً برای افرادی که تمرین می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. و شما هم کار درست را انجام می دهید و هم به طور همزمان زمان استفاده از آن برای عضله سازی.)

این روش همچنین در رژیم چرخه ای کربوهیدرات (به عنوان مثال ، آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و تمرینات قدرتی سنگین را در طول آن دو روز انجام می دهند ، برای عضله سازی و شروع چربی سوزی در پنج روز آینده).

2. روزه 100٪ جواب است. روز بعد ، یک غذای جشن بخورید. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های حامل تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس افرادی است که روز بعد چربی را به صفر می رسانند روزه داری سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از قطع رژیم کتوژنیک به رژیم غذایی بازگشت؟

راههای تسریع خیانت ها

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون ها را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

Cheat New چیست؟

وقتی بدن شما کاملاً با کتوز سازگار شد ، می توانید مقدار کمی از چربی روزانه را کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند از مقداری چربی بدن شما به جای چربی مصرفی استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگامی که آنها تقلب می کنند ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل بسته شود و این سطح بالای انسولین به شما اجازه نمی دهد از چربی استفاده کنید. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی استفاده کرده و کتون بسازد.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم یعنی 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی ، و وقتی فردای چیت می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین ها و کربوهیدرات ها هستید ، که انسولین را تحریک می کنند ، و هنگامی که سطح انسولین در خون بالا است ، به بدن شما اجازه نمی دهد از رژیم کتو دوباره به چربی برسد ، و در عین حال زمانی که بدن شما به غذا دسترسی ندارد و کالری کمی دارید ، مصرف می کنید و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با رژیم کتوژنیک متعادل یا مهمانی – جشن می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید