پنج راه برای بهبود برگر سبزیجات – امی لونگارد



همبرگر خود را با سبزیجات و میوه ها پر کنید!
اگر در هیچ یک از سخنرانی ها یا سمینارهای من شرکت کرده اید ، می دانید که من همیشه به دنبال راهی هستم تا میوه و سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنم. همبرگر گیاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست! البته ، رویه های آزمایش شده و واقعی مانند پیاز ، گوجه فرنگی و کاهو نیز وجود دارد. با این حال ، من طرفدار زیادی برای افزودن آروگولا ، اسفناج یا جوانه ، میکرو سبزیجات یا جوانه ، پیاز قرمز ترشی ، قارچ تفت داده شده ، آووکادو یا هلو ، گلابی یا آناناس کبابی هستم. من لزوماً همه این عناصر را همزمان اضافه نمی کنم ، اما نکته این است که تنوع زیادی وجود دارد و گزینه ها بی پایان هستند. اگر میوه یا سبزیجات مورد علاقه خود را دارید که من به آنها اشاره نکرده ام ، لطفاً در نظرات زیر به من بگویید.

تثبیت تخمیر شده.
غذاهای تخمیر شده به آن تردی خوبی می دهد ، کمی اسیدیته دارد و از باکتری های روده که برای هر چیزی که می خورید مفید است ، استفاده می کند. من دوست دارم کلم ترش و کیمچی را به همبرگر سبزیجات اضافه کنم ، اما ترجیح من ترشی و سبزی خردل تخمیر شده است. هنگام خرید این محصولات ، کلمات مانند “خام” ، “پاستوریزه نشده” یا “لاکتوفرماند” را روی برچسب جستجو کنید. آنها به احتمال زیاد در بخش غذاهای سالم مغازه های خواربار فروشی یا فروشگاه های مواد غذایی سالم در یخچال و بازار کشاورزان محلی قرار خواهند گرفت.

چاشنی ها با دقت درمان می شوند.
اعتراف: من در مورد ادویه ضعف دارم! برخی از مواد افزودنی برگر گیاهی مورد علاقه من شامل پنیرهای بادام هندی نرم ، تپن ، سالسا ، پستو ، چاتنی ، سس مایونز وگان ، یا حتی سس گوجه فرنگی خانگی یا طبیعی است (من از مارک Good Food For Good که از خرما به جای شکر استفاده می کند ، واقعاً خوشم می آید). اوه و هموس ، پانسمان همه جانبه که می توان به هر چیزی اضافه کرد. واقعا لیاقت گروه غذایی خود را دارد.

بهترین ساندویچ ها
طعم اکثر نان های تجاری یا فروشگاهی بسیار خوب است ، اما بسیاری از نظر تغذیه ای آن را قبول ندارند. به طور کلی ، وقتی به دنبال نان مناسب برای نان خود هستم ، به دنبال نان همبرگر سبوس دار هستم ، زیرا آنها دارای مواد مغذی تر و با کیفیت تر هستند. پیدا کردن آنها دشوارتر است ، بنابراین بخش غذای سالم را در خواربارفروشی یا فروشگاه مواد غذایی سالم امتحان کنید. همچنین پیشنهاد می کنم با نانواهای حرفه ای یا نانوایی های منطقه خود برای تهیه نان های تازه پخته شده بدون مواد نگهدارنده و افزودنی تماس بگیرید.

طرفهای فوق العاده خوشمزه
در اکثر رستوران ها به شما یک سالاد یا سیب زمینی سرخ کرده با برگر سبزیجات خود پیشنهاد می کنید ، اما نکته مهم در مورد سرو همبرگر سبزیجات در خانه یا بردن آنها به یک مهمانی کبابی این است که می توانید با غذاهای جانبی فوق العاده خوشمزه و مغذی آن را به سطح بعدی برسانید. .. من معمولاً همبرگرهای گیاهی خود را با سالاد پاستا پاور ، تابستانه یا سالاد سوپ فود کلم سرو می کنم. سیب زمینی سرخ کرده یک غذای عالی است ، اما آیا سیب زمینی شیرین سرخ کرده من را امتحان کرده اید؟ آنها پخته می شوند (سرخ نمی شوند!) و کاملاً با هر برگر سبزی جفت می شوند.

امیدوارم نکات من کباب های تابستانی شما را به سطح بعدی برساند. بعد از فیلمبرداری از تست چشیدن برگر سبزیجات با برخی دوستان برای کانال YouTube من ، از نوشتن این پست الهام گرفتم. می توانید فیلم زیر را تماشا کنید!



دیدگاهتان را بنویسید