چرا به “کنترل بخش” نیاز ندارید [You Already Have it] – Raina Dawn Lutz



اگر شما خود را به عنوان یک انسان در بوته ، فقط یک انسان کوچک طبیعی تصور می کنید ، قبل از اینکه ما جنگل های بتنی و مراکز غذایی داشته باشیم ، واقعاً به بخش های غذا اهمیت نمی دهید؟

وقتی گرسنه بودید غذا می خوردید و می خوردید ، و اگر بیش از حد غذا خوردید ، وقتی سیر شدید غذا را متوقف کردید.

چگونه آن را از دست دادیم؟

سریع به فرهنگ رژیم غذایی امروز بروید. به ما گفته می شود که باید “اراده” داشته باشیم تا کنترل بخش را تحت کنترل خود داشته باشیم. به ما گفته می شود که برای دستیابی به موفقیت باید به رژیم خود تکیه کنیم ، نظارت کنیم ، نگران باشیم ، قضاوت کنیم و رعایت کنیم.

این… .. دروغ است

و بخشها؟

بخش ها نباید مشکلی باشند که به آن اشاره می کنید.

اجازه دهید من برای شما پاک کنم!

شما هنوز آن انسان کوچک طبیعی هستید که از بوته می گذرد. می توانید سیگنال های معده خود را بیاموزید و قبل از احساس سیری بیش از حد متوقف شوید. اگر در حدود 80 stop توقف کنید ، زیاد نخورید.

وقتی به دنیا آمدید ، با یک آشکارساز قسمت ساخته شده اید – معده شما. به شما می گوید چه زمانی باید غذا بخورید و چه زمانی سیر هستید. شما نیازی به وزن ، شمارش یا اندازه گیری غذای خود ندارید و نیازی به کتاب ، گوگل یا رژیم غذایی ندارید تا به شما بگوید چقدر باید بخورید.

برای یادگیری و یافتن نقطه شیرین خود زمان و تمرین لازم است. اما هنگامی که این کار را انجام می دهید ، دیگر هرگز سیستم گوارش خود را با غذای بیش از حد غرق نمی کنید یا با ناراحتی خود را سیر نمی کنید.

واقعاً می تواند به همین سادگی باشد. هنگام گرسنگی غذا بخورید ، وقتی سیر شدید غذا را متوقف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید