چگونه عشق را برای خود تمرین کنیم – مربیگری کاهش وزن و مربیگری بوپر



ممکن است به خاطر این باور ناخودآگاه که به اندازه کافی خوب و دوست داشتنی نیستید ، از خود متنفر باشید و انتخاب های بدی انجام دهید. ممکن است از میزان محدودیت خود برای صحبت درونی منفی برای شرکت در سر خود آگاه نباشید. یا شما کاملاً در مورد محدودیت هایی که خودتان تعیین کرده اید روشن هستید اما نمی دانید برای تغییر آنها چه باید بکنید.

عادت های تحقیر آمیز ما برای چندین دهه طبیعی است. مانند ماهی در آب و پرندگان در هوا. ما از سمیت تفکر خود آگاه نیستیم.

من امروز عالی هستم به این فکر می کنم که زندگی چقدر جادویی است. مغز ما شگفت انگیز است. بدنهای والای ما

این فکر جادویی با این واقعیت رنگ آمیزی شده است که بسیاری از مردم در سراسر ایالت ، کشور و جهان رنج می برند. این رنگ با این واقعیت رنگ آمیزی شده است که اوایل امروز احساس اضطراب می کردم – بدجنس – غمگین. تمرین من در احساسات من را به دیدن بدنم دعوت می کند و دقیقاً می پرسد چه احساسی دارم و کجا. این مانند یک احساس مبهم است که در مرکز قفسه سینه و بالای شکم من ریشه دوانده است. این یک احساس متحرک و موج دار است. چشمانم فشار و آب را احساس می کند.

من امروز نمی توانم در مورد آتش سوزی کاری کنم. یا جلوی بلایایی را که برادران و خواهرانم در سرتاسر جهان دارند ، بگیرم. احساس من – آیا غم است؟ شاید. می آید و می رود و قدم بعدی که بر می دارم این است که از خودم بپرسم “چگونه می توانم خودم را با این احساس دوست داشته باشم؟” “چگونه می توانم اینقدر گند بزنم و هنوز بدانم که یک انسان حیاتی هستم.” سپس از خودم می پرسم: “امروز چه کاری می توانم انجام دهم تا با وجود این احساس در بدنم به هدفم کمک کنم؟” همه اینها کنار هم نشسته اند و مانند یک فنجان چای خیس می خورند.

سپس به برنامه روزانه خود نگاه می کنم و بر آنچه می توانم انجام دهم تمرکز می کنم و انجام می دهم. من به این ترتیب عشق به خود را تمرین می کنم.

وقتی مردم می گویند شما باید خودتان را دوست داشته باشید ، اغلب سخت است که بفهمید چگونه این کار را انجام دهید. به نظر می رسد از ضربه زدن به خود برای اینکه بتوانید دوشنبه ها به باشگاه بروید ، به دوست داشتن یکدیگر حتی در صورت از دست دادن یک روز ، غیرممکن است. چگونه می توان از عدم استفاده از نیروی اراده یا کشیدن آن بر روی انگشتان دست خود برای کاهش کالری به خوردن مقدار سالم و پایدار غذای مغذی در هر روز گذشت. چگونه می توانید از قاطعیت و بی تفاوتی به تصمیم گیری در مورد اینکه چه اقدامی می تواند برای تأثیر بر قاچاق انسان ، نژادپرستی یا گرمایش جهانی انجام دهد ، برسید؟

عشق به خود یکی از مهمترین مفاهیمی است که من آموخته ام و در عمل به کار برده ام. من 100٪ معتقدم که وقتی این مفهوم را بدست آورید ، تجربه زندگی شما تغییر می کند و به اهداف کاهش وزن و سلامتی خود پایبند خواهید بود. شما قدم هایی برای زندگی در قدرت خود برمی دارید و در دنیایی شرکت می کنید که جهان به هدایای شما نیاز دارد. شما به خواسته خود عمل خواهید کرد و به وعده های خود عمل خواهید کرد.

هرگز تعجب نمی کند که ما چقدر در مورد خود انتقاد داریم.

نگاهی به افکار خود در مورد خود بیندازید و ببینید چقدر می توانید با خود بی رحم باشید.

بارها و بارها چه سوالاتی از خود می پرسید؟

“چرا شما یک آدم پرخور و یک دولت سابق هستید؟”

“چرا این گرسنگی هرگز پایان نمی یابد؟”

“چرا نمی توانم بفهمم چگونه سالم باشم؟

“چرا من نمی توانم تغییری در جهان ایجاد کنم؟”

چگونه از احساسات ، چهره ، شخصیت ، پاها از خود متنفر هستید؟

من نفرت های معمول را داشتم: بینی ، شکم ، سابقه خانوادگی ام. من از خودم به خاطر احساس هرگونه احساسی متنفر بودم زیرا ضعف من را نشان می داد. نقاط ضعف من جبران ناپذیر خواهد بود. اگر بتوانید عمر طولانی داشته باشید ، می توانید ببینید که چقدر این باورها بی فایده است و چگونه تعاملات ما در محل کار ، با دوستان ، خانواده و عاشقان را مسموم می کند.

وقتی تصمیم گرفتم رفتارهایم را به عشق به خود سالم ، خود درمانی و بخشش تغییر دهم ، می دانستم که تنها چیزی که ندارم تجربه مستقیم داشتن همه چیز برای دستیابی به این هدف است.

چی؟ من هر آنچه را که نیاز دارم دارم. فقط نمی دانم. چقدر دیوانه است؟ با این حال ، این ابتدای موضوعی بود که من برای افشای افکار و رفتارهایم به آن چسبیدم که باعث شد اینقدر غذا بخورم و رنج ببرم. من این مفهوم را درک نکردم ، اما می دانستم که واقعیت دارد.

بیایید آن رشته را باز کنیم….

اگر همه چیز مورد نیاز برای دوست داشتن خود را دارید ، یعنی توانایی یادگیری اینکه کدام غذا برای شما مفید است ، کدام غذاها به بدن شما سوخت می رساند و شما را به هدف وزن خود می رساند ، توانایی کاهش میل به غذاهای ناسالم – چه چیزی آیا زندگی شما شبیه خواهد بود؟

اگر می دانستید که همه چیزهایی را که برای پذیرفتن خود نیاز دارید در حال حاضر دارید ، یعنی توانایی بخشیدن خود ، سرگرمی ، مسئولیت به دست آوردن آنچه نیاز دارید ، زندگی شما چگونه می تواند باشد؟

اگر می دانستید که همه چیز را برای احساس امنیت دارید ، چگونه می توانید در جهان اقدام شجاعانه انجام دهید؟

ترفند دوست داشتن خود این است که به همه چیز اجازه دهید. آن را قطع نکنید یا از شر آن خلاص شوید. خشونتی که در افکار و اعمال خود به خود وارد می کنیم خسته کننده است. ما به اشتباه فکر می کنیم که تغییر آنها ضروری است. ما فکر می کنیم این عذاب برای موفقیت در تغییر ضروری است.

اینطور نیست! به جای از بین بردن مشکلی که خودمان می بینیم ، با محبت از آن دعوت می کنیم.

· اجازه اشتباهات و موفقیتهای کوچک و بزرگ را بدهید.

· اجازه دهید تا فوران خشم و هدیه و جشن خودجوش انجام شود.

اجازه دهید از لغزش ها ، خجالت و کلمات محبت آمیزی که برای آرامش و تشویق استفاده می کنید استفاده کنید.

به پرخوری اجازه دهید و بیاموزید.

· اجازه تمرین عادات جدید و روزهای موفق را بدهید.

· اجازه ترس و احساس ارتباط با دیگران را بدهید.

· اجازه ترس و احساس ارتباط با دیگران را بدهید.

به خود یک لنگرگاه بزرگ ، یک میدان باز ، یک فضای عمیق ، یک دریاچه زلال یا یک رودخانه متحرک بدهید. خود را یکی از بسیاری از افراد ببینید.

تغییر و رشد به فضا نیاز دارد. تغییر و رشد نیاز به عشق دارد. تغییر و رشد به زمان نیاز دارد.

شما فکر می کنید که ترک غذاهای خاص خود ، محرومیتی بی پایان خواهد بود. باور داشته باشید که مرگ یکی از عزیزان درد بی پایان را به همراه خواهد داشت. شما متقاعد شده اید که این ناراحتی از خوردن احساسات شما رنجی بی پایان خواهد بود. فکر می کنید توانایی تأثیرگذاری بر جهان را ندارید.

همه چیز تغییر می کند. هر لحظه به پایان می رسد این یک مفهوم فلسفی نیست. ما می دانیم که این درست است. افزایش سن به معنای تسلیم شدن یا بی ربط شدن نیست. هنوز می توانید با چالش ها روبرو شوید و بر آنها غلبه کنید. شما اکنون بیش از هر زمان دیگری ظرفیت دارید.

محروم از چیزهای شیرین و شیرین که به شما احساس جهنم می دهد و ناراحتی بزرگی ایجاد می کند. خود را از سلامت ، استخوان های قوی ، تعادل خوب ، روده های سالم محروم نکنید. خود را از ناراحتی لازم برای تغییر و رشد محروم نکنید. خود را از ناراحتی انجام کارهای سخت محروم نکنید.

خود را از احساس دلسوزی برای خود محروم کنید ؛ تمرکز بر موارد منفی که باعث کاهش تاب آوری و مکیدن انرژی شما می شود. خود را از درد محروم نکنید. برای احساس عشق بین شما و معشوق ؛ به یاد آوردن هدیه ای که داشتند ؛ چالش پیش رفتن بدون آنها را بر عهده بگیرند ؛ درد و لذت بودن با آنها را احساس کنم. تا از طریق شما زندگی آنها را معنا کنند. ناراحتی به این معنی است که شما در حال رشد قدرت هستید ، ماهیچه ها رشد می کنند ، بافت ها می میرند و دوباره متولد می شوند.

این باور را از خود دور کنید که می توانید 100٪ مواقع خوشحال باشید و اگر این کار را نکنید ، مشکلی در شما وجود دارد. خود را از تجربه انسانیت خود ، از جمله احساس اضطراب ، عصبانیت ، غم ، ترس ، شادی ، سرخوردگی ، سرگرمی محروم نکنید.

من دیگر با نبرد غذا مبارزه نمی کنم. اکنون من تجربه مستقیم احساس تمام آسیب پذیری خود را دارم. من این لطف را دارم که هنوز زنده هستم. این احساس غم و اندوه که احساس می کنم می آید و می رود و سالهاست ادامه دارد. این یک مثال کامل از نحوه دوست داشتن خودم است. این احساس باعث شد که من بیش از حد غذا بخورم ، بیش از حد بنوشم و خود را منزوی کنم و به برنامه های تلویزیونی پرخور بپردازم.

من اکنون خود را در یک فضای باز محبت آمیز نگه می دارم و اجازه می دهم تا هرگونه عمل ، احساسات و شگفتی را انجام دهم. این همیشه آسان نیست تنفر از خود نیز چندان آسان نیست.

شما بهترین نامزد برای کار دوست داشتن و تجربه کردن خودتان هستید. شما بهتر از والدین ، ​​خواهر و برادر ، شریک و دوستان خود هستید که بدانید چگونه خود را دوست داشته باشید.

تبدیل شدن به فردی که بدون قید و شرط دوستش دارید یک سفر ، یک سفر و یک تمرین است. دانستن این که شما در حال حاضر همه چیز را برای بهترین زندگی دارید ، محبت کردن کلید جادویی است.



دیدگاهتان را بنویسید