5 قدم برای استفاده از گریت برای افزایش اهداف کاهش وزن بعد از 50 سالگی – بوپر کوچینگ کاهش وزن و مربیگری زندگی



دکتر آنجلا داک ورث ، نویسنده GRIT: قدرت اشتیاق و پشتکار، او دوران حرفه ای خود را در تلاش برای درک آنچه برای موفقیت کودکان و بزرگسالان لازم است ، گذرانده است. او اساطیر ما را در مورد استعداد ، استعداد و تلاش مطالعه کرد. او علاقه زیادی به کار با دانش آموزان جوان دارد و به آنها می آموزد که چگونه استراتژی های خود را برای توسعه شن و ماسه به کار گیرند. کار او برای دانش آموزان با استعداد و کسانی که با استعداد در نظر گرفته نمی شوند ، انجام می شود.

او گریت را چنین تعریف می کند: اشتیاق و پشتکار برای اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوانی نیستیم ، اما اکتشافات او برای ما ارزش یکسانی دارد. شما می توانید در هر سنی دانش آموز باشید. پشتکار دارید و می توانید در هر سنی اشتیاق را برانگیخته کنید.

ممکن است فکر کنید استعداد دارید ، اما بدون تلاش هیچ تضمینی برای موفقیت شما وجود ندارد.

از سوی دیگر ، تلاش مداوم که به صورت هدفمند و مستقیم اعمال می شود ، تقریباً همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

یکی از کلیدهای کاربرد Grit داشتن طرز فکر رشد است. یک ذهنیت رشد فرض می کند که مغز شما می تواند و در هر سنی به رشد خود ادامه می دهد. می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. شما می توانید در آینده به آنچه در گذشته خود به دست نیاورده اید برسید.

اگر در حداکثر مشترک هستید ، “من نمی توانم به سگ قدیمی ترفندهای جدیدی یاد بدهم.” من اینجا هستم تا به شما بگویم اشتباه می کنید ، می توانید.

برای موفقیت در استفاده از Grit همانطور که در مورد کاهش وزن و انتخاب شیوه زندگی سالم صدق می کند ، شما با تمایل به تغییر و اعتقاد (هرچند کوچک) به توانایی خود برای دستیابی به آن شروع می کنید.

شما نیازی به مدرکی ندارید که قبلاً این کار را انجام داده باشد. حتی لازم نیست بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. شما با زندگی کنونی با کنجکاوی و چشم به آینده شروع می کنید. تمایل به ایجاد اشتیاق به شما کمک می کند تا از تلاش خود حمایت کنید.

بسیاری از افراد ، پیر و جوان معتقدند که بالای 60 سالگی به معنای تمام شدن است. آنها نمی توانند تصور کنند که چرا شما حتی باید متعهد به یک رویا برای آینده باشید. همچنین می توانید آن را آویزان کنید.

من نه.

شرط می بندم ، تو هم نه

من می خواهم با بار کامل بیرون بروم! توانمند ، غنی شده و با چیزی برای ارائه.

حتی اگر استعداد طبیعی را ندارم ، می توانم از Grit برای آموختن از تمرین و پشتکار استفاده کنم. من می دانم که این درست است زیرا من آن را در زندگی ام انجام داده ام. روز به روز سر کار حاضر می شدم. من 4 سال است که در دانشگاه هستم. من روز به روز پدر و مادر می شوم ، در حال حاضر 29 ساله هستم. من خودم مراقبت و بهداشت روانی را آموختم که اکنون روز به روز آن را تمرین می کنم.

گریت مسیرهای عصبی جدیدی در مغز من ایجاد کرده است. گریت شما را به طرف دیگر می برد.

غرور محرومیت نیست ، اگرچه مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای پیروزی طولانی مدت از چیزی محروم شوید.

من از شما دعوت می کنم هدف پایبندی به شیوه زندگی و برنامه غذایی را که به بدن و ذهن شما انرژی می دهد در نظر بگیرید تا بتوانید یک زندگی شگفت انگیز داشته باشید.

اعتراف می کنم که وقتی بزرگتر شدم فکر می کردم دیگر نیازی به گریت نیست. راحت تر می شد. شاید می خواستم آن را آویزان کنم! البته بعضی چیزها راحت تر است. دیگران مانند همیشه چالش برانگیز هستند.

ایجاد عادات جدید با استفاده از Grit هدیه ای برای همه ما در هر سنی است.

چگونه می توانم گریت بگیرم و از آن برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر جستجوی سلامتی و چالش های یادگیری مهارت های جدید کاهش وزن بخشی از عشق و علاقه شما به زندگی باشد ، چطور؟ برای بهبود زندگی خود در چند مرحله افزایش دهید و از این روند لذت ببرید می خواهم برای سلامت مغز شما مفید است شکست رو به جلو ضروری است. عدم موفقیت کامل و یافتن عزم راسخ و ادامه دادن در جهت سلامتی و تندرستی داشتن گریت است.

اگر بر مشکلات زندگی خود غلبه کرده اید – و چه کسی نتوانسته است. شما بیش از آنچه فکر می کنید ذره بین هستید. خودتان را کوتاه نفروشید.

آنچه من برای مشتریانم انجام می دهم و هدف من این است که شما وارد شدن به آخرین مرز در مورد کاهش وزن ، حفظ وزن و کنار گذاشتن مبارزه احساسی و قضاوت های بدن و مغز شما است! با افزایش سن بدنم (خدا را شکر زیرا جایگزین چیزی نیست که من در حال حاضر می خواهم) من همچنان از هر یک از این ابزارها در زندگی ام استفاده می کنم.

شماره 1 عادات سلامتی خود ، از جمله کاهش وزن ، ورزش ، سلامتی و مراقبت از خود را به عنوان چالش هایی که از مهارت های فعلی شما پیشی می گیرند ، کنار بگذارید.

تغییر عادات خود را به یک هدف بلند مدت تبدیل کنید ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی شما در حال یادگیری مهارت های جدید هستید.

شماره 2 لیستی از مهارت های ثانویه ای را که باید برای کاهش وزن برای آخرین بار به دست آورید ، تهیه کنید.

برخی از مهارت های ثانویه که برای رشد به آنها نیاز دارید:

  • نحوه انتخاب یک برنامه غذایی و ایجاد یک پروتکل م worksثر.
  • چگونه خرید و آشپزی را ساده کنیم
  • نحوه استفاده از دفتر خاطرات غذایی
  • چگونه برنامه ریزی کنیم
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته از قبل
    • برنامه ریزی تعطیلات و رویدادهای خاص
  • چگونه احساسات را مدیریت کنیم و از خوردن احساسی صرف نظر کنیم.
  • چگونه می توان یک تمرین روزانه برای مراقبت از خود ایجاد کرد

شماره 3 برنامه ای برای تمرین هر مهارت فرعی با تمرکز 100٪ در یک بازه زمانی برنامه ریزی شده ایجاد کنید.

تمرکز 100٪ به این معنی است که برای یادگیری ، تحقیق و تصمیم گیری یا نوشتن یا آشپزی وقت صرف می کنید ، هر مهارتی که در یک بازه زمانی خاص روی آن کار می کنید. برای دریافت بازخورد در مورد پیشرفت خود از یک مربی یا شریک مطالعه که متعهد به کمک به شما در موفقیت است ، کمک بگیرید.

شماره 4 GRIT را با برنامه ای که شامل موانع و استراتژی ها است توسعه دهید.

هنگامی که برنامه ای برای یادگیری مهارت دوم جدید ایجاد می کنید ، لیستی از موانع ایجاد کنید که هنگام یادگیری مهارت جدید با آن روبرو خواهید شد. از آن لیست یک استراتژی برای هر مانعی برای اطمینان از موفقیت ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، مشکلی است که می خواهید حل کنید. استراتژی شما ممکن است ثبت نام در یک سرویس تحویل غذا و / یا یادگیری نحوه پخت یک دستور العمل ساده باشد. برای تهیه زودپز و آموزش پخت پروتئین.

مثال دیگر این است که در مورد یادگیری مدیریت احساسات خود صحبت کنید ، می توانید موقعیت هایی را که همیشه باعث ایجاد احساسات قوی شده اند پیش بینی کرده و آنها را برنامه ریزی کنید. یا تمرین می کنید که تکانه ها را برای غذاهای خاص مجاز کنید.

شماره 5 زمانی را برای ارزیابی و اصلاح برنامه تمرین خود برنامه ریزی کنید که مهارت های خود را در هر زمینه افزایش دهید.

یک گزارش تمرین ایجاد کنید تا بتوانید در مورد عملکرد خود بازخورد ایجاد کنید. تصمیم بگیرید که تمرکز 100٪ چگونه به نظر می رسد. چه کار کرد ؛ چه چیزی اشتباه پیش رفت. چه چیزی به شما احساس خوبی می دهد و به نظر می رسد مانعی است که شما از آن آگاه نبودید.

تلاش متمرکز منجر به یادگیری واقعی می شود. می توانید از Grit برای تسلط بر این مهارت ها استفاده کنید و دستیابی به رویاهای شما اجتناب ناپذیر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه کاراکتر ، به www.angeladuckworth.com مراجعه کنید. می توانید Grit خود را با مقیاس رتبه بندی آن در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

چیزهای بیشتری برای اشتراک گذاری در پادکست خود دارم ، برای کاهش وزن هرگز دیر نیست. می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید